Pre a ta limbă

Cartea Vieţii

 

ADOLESCENŢA

 [ XCIII ]

Pre a ta limbă

 

Când ochi mă privesc, printre aburi,

Cu leagăn de ramuri în vânt,

Mă dau mai aproape de umbre,

–         Şi văz pui de bufniţe-n scorburi…

 

Îmi par că s-ascund, printre neguri,

Cu-aripe pufoase şi vise.

O, Doamne! De-ai fi tu aice,

Să-mi spui ce-şi vorbesc, printre muguri!..

 

Să-mi spui de-mi cuvântă ca tine,

Pre limba ce n-o recunosc,

–         Ori doar a mea minte, strigoaie,

Visa cum prin scorburi, te-a ţine

 

Departe de mine, la capătul lumii,

Aproape de toţi, doar cu firea-ţi,

–         Din urma-ţi, tăcerea-ntr-o limbă,

Vorbirea-i de-ar şti-o doar unii?!..

 

©Th3Mirr0r

 

About Th3Mirr0r

polyvalent artist: “We live here on Earth, but often finding ourselves as living in separate worlds…” * marianiulianpetrea@gmail.com
This entry was posted in Adolecenţa, Ale noastre scrisori, artă, blog, Cartea Vietii, jurnal, literatura, meditaţie, natură, personal, poem, poezie, poezii, Poezii2014, reflecţie, spiritual, suflet, th3mirr0r, univers, versuri, viaţă and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment