O clipă de hodină…

Pare-mi că este ceva vreme, de când n-am mai trecut pe aici; dincolo de tumultul vieții, spre care desigur că mă-încumet nenumăratelor drumeții, .. să hodinesc, o clipă, într-un colț al amintirilor…

Direcția acestui an.. Pirna, Germania… Să fie vreo 10 ani, de-acum, de când pașii mei să străbată aleile pădurii, socotind grijile lumii, ori să-mi trec degetele printre soiurile de cireș ale livezii, surâzător gustând fiecare aromă… Cert e că mi-a fost dor de astfel de locuri unde am văzut licurici .. o, ce minunăție! Ici-colo, alei pline cu licurici, steluțe scoborâte din bolta nopții, spre pământ, – ce încântare!..

Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany
Pirna, Sonnenstein, Germany

Când mă voi întoarce, să revin în colțul amintirilor mele...

P.S: Înainte de a pleca, o să reîncarc pe youtube secvențele cu Recital Poetic ale acestui an, după care să repostez Fragmentele, în ordinea corespunzătoare/corespondentă…

About Th3Mirr0r

polyvalent artist: “We live here on Earth, but often finding ourselves as living in separate worlds…” * marianiulianpetrea@gmail.com
This entry was posted in art, artă, blog, NEWS, reflecţie, sentimente, spiritual, th3mirr0r and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment